19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Mikaelin seurakunta

Kirjalahjan postituksessa tehtiin valitettava virhe

17.06.2020, 14:35 /  päivitetty 17.06.2020, 15:29
Helsingin seurakunnat muistaa lapsia Ruusukorva ja kyyhkynen -satukirjalla, kun heidän kasteestaan on kulunut 3 vuotta. Nyt postituksia hoitavassa yrityksessä on tapahtunut Helsingin seurakunnista riippumaton valitettava virhe.
Pienelle parasta Ruusukorva ja Kyyhkynen

Lapsille postitettiinkin täysi-ikäisille kirkosta eronneille tarkoitettu kirje, jossa kirkosta eronnutta kiitetään menneestä kirkon jäsenyydestään. Vääriin osoitteisiin lähteneitä kirjeitä oli kaikkiaan 160 kappaletta. Postituksia on kaksi kertaa kuussa ja virhe koski yhtä postituserää.

Helsingin seurakunnat on virheestä todella pahoillaan ja lapsille on jo lähetetty lahjakirja, joka heille alunperin pitikin mennä. Postitusvirheestä vastaava yritys lähettää väärää postia saaneille myös kirjallisen anteeksipyynnön postitusvirheestään.

Kuva: Jani Laukkanen Kuvassa olevaa Ruusukorva ja kyyhkynen -kirjaa postitetaan lahjaksi lapselle, kun kasteesta on kulunut kolme vuotta.