20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Mikaelin seurakunta

Syömään!

31.01.2018, 10:37 /  päivitetty 31.01.2018, 10:38

Perhemessu, puuhapäivä ja Yhteisvastuukeräyksen aloitus Mikaelinkirkolla su 4.2.

Mikaelinkirkolla tapahtuu su 4.2. klo 11 - 14:

Perhemessussa ovat mukana Jenni- ja Mia-papit, Sari, Krista, Virpi ja Kirsi-kanttori. Musiikkia rytmittävät iLOPISARAT-kuoro ja lauluryhmä Melisma. Messussa räpätään yhdessä ruokaräppi! Kolehti kerätään Yhteisvastuukeräykselle Kirkkopalveluiden kautta.

Messun jälkeen Yhteisvastuukeräyksen aloitus ja Syömään!-puuhapäivä.

Ulkona:
- Lounaaksi hernekeittoa, 2e/lapsi, 4e/aikuinen, 10e/perhe
- Vohveleiden paistoa, 2e
- Kolmen Kaverin jäätelöannoksia, 2e

Sisällä:
- Yhteisvastuukeräyksen kohteen esittelyä ja tuotteiden myyntiä. Voit ilmoittautua lipaskerääjäksi
- Kahvio
- Lastentarvikekirppis
- Onnenpyörä 1e
- Kangaskassien tuunaus 1e
- Kasvomaalaus 1e
- Kauppaleikkiä, oman ruoka-alustan askartelu

Kaikki maksut käteiselle, kiitos. Tapahtuman tuotto ohjataan Yhteisvastuukeräykseen.

Yhteisvastuu 2018 torjuu nälkää ja köyhyyttä. Keräyksellä tuetaan kotimaassa taloudellisesti vaikeassa tilanteessa eläviä ihmisiä Kirkon diakoniarahaston ja paikallisseurakuntien kanssa. Ulkomailla yhteisvastuuvaroin autetaan katastrofien ja konfliktien aiheuttamissa hätätilanteissa pahiten kärsineitä ihmisiä.