20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Mikaelin seurakunta

Nuoret Mikaelin messuissa

03.12.2020, 21:33
Tule mukaan rakentamaan rentoa menoa nuorten jumalanpalveuselämän keskelle.

Mahdollisuuksia ja tehtäviä messuissa on monia. Voit osallistua kuoroon, bändiin tai vaikkapa lukemaan teemaan liittyviä tekstejä seurakunnan iloksi. Kirkkosalin ovelta löytyy mielekkäitä tehtäviä tervetulo-tiimissä. Jos olet kiinnostunut tekniikasta ja kuvaamisesta, niin saattaa sinulle löytyä innostavia hommia messujen striimaus tiimistä.

Tule, näe ja koe mitä kaikkea messuelämä voi sinulle tarjota. Olet tervetullut nauttimaan menosta myös striimien äärelle kotisohvalta käsin tai kirkonpenkkiin, kun on sen aika. Laulamme virsikirjan ohella Nuoren seurakunnan veisuja.

Ajankohtaisen infon, tilaisuuksen ajankohdat ja mahdolliset muutokset seurakunnan jumalanpalveluselämästä löydät nettisivuiltamme.

Nuortenmessujen musiikkimaailmasta vastaa kanttori Mari Lamminen. Ota rohkeasti yhteyttä ja jutellaan lisää erilaisista tehtävistä.