20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Mikaelin seurakunnan palvelut 1.4.2021 alkaen

31.03.2021, 15:58
mikaelin seurakuntatoimiston henkilökuntaa

Seurakuntatoimisto palvelee puhelimitse ja sähköpostitse 1.4. alkaen ma, ti ja to klo 10–13, p. 09 2340 4800, helsinginmikael.srk@evl.fi. Hoidamme kasteen, vihkimisen, kodin siunaamisen sekä hautaan siunaamisen ajanvarauksia. Lisäksi palvelemme kirkon jäsenyyteen liittyvissä asioissa.

Palveluja myös verkossa:

Pappien yhteystiedot löytyvät verkkosivuiltamme TÄSTÄ LINKISTÄ ja yhteyden pappiin saat myös seurakuntatoimiston kautta. Papin kanssa voit keskustella luottamuksellisesti. Voit soittaa, lähettää viestin tai jättää soittopyynnön vastaajaan.

Ajanvaraus diakoniatyöntekijälle
Tarvitsetko luotettavaa keskustelukumppania, apua taloudellisten kysymysten selvittämiseen tai tukea elämäntilanteessasi? Seurakunnan diakoniatyöntekijät ovat auttamisen ammattilaisia. Soita tai laita sähköpostia oman asuinalueesi työntekijälle. Varmimmin saat heidät kiinni päivystysaikana. Katso yhteystiedot TÄSTÄ LINKISTÄ.

Kuva: Seurakuntatoimistossa palvelevat Marjaana Faugel (vas.), Tyti Stolt-Grönholm ja Heikki Heikurinen.