19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Mikaelin seurakunta

Mikaelin seurakunnan nuorisotyönohjaajat lasten ja nuorten tukena

28.08.2020, 16:40
Me seurakunnan työntekijät tahdomme olla lasten ja nuorten sekä perheiden tukena myös poikkeusoloissa. Voit olla meihin yhteydessä kun se sinulle parhaiten sopii.
Nuoren kädet joissa älypuhelin.

Nuorisotyöntekijöiden kanssa voit keskustella mieltä painavista asioista, kysyä neuvoa ja tukea koulunkäyntiin ja hyvinvointiin liittyen.

Mikaelin seurakunnan nuorisotyöntekijät ovat tavoitettavissa monista eri kanavissa: puhelimitse, sähköpostilla, sekä sosiaalisen median eri kanavissa.

Somesta meidät löytää:

Instagram: mikaelin_nuoret & Mikaelin_koululaiset

Discord: Helsingin Mikaelin Virtuaaliolohuone

Facebook: Mikaelin seurakunnan koululaiset

Voit soittaa tai laittaa esimerkiksi whatsapp viestiä, kun se sinulle parhaiten sopii.

Seurakunnan nuorisotyönohjaajat jalkautuvat ympäri Kontula/Mellunmäki –alueita arki-iltapäivisin. Jalkautumisella pyrimme kohtaamaan lapsia ja nuoria ja tarjoamaan aikuisen läsnäoloa. Päivitämme jalkautumisen aikataulua sekä paikkoja Mikaelin koululaisten sosiaalisen median kanaville.

Olemme täällä sinua varten,

Sähköposti: etunimi.sukunimi@evl.fi