18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute
Mikaelinkirkko

Kuorolaulusta uusi harrastus syksyksi?

25.08.2017, 10:21 /  päivitetty 31.08.2017, 10:48

Kuoroja on tarjolla moneen makuun ja kaiken ikäisille, tule rohkeasti mukaan!

Iloinen Kanttorin Kööri Tuntuuko usein siltä, että haluaisit laulaa enemmän? Kaipaatko mukavaa lauluseuraa ja hetken hengähdystaukoa arjen askareisiin? Tule mukaan Iloiseen Kanttorin Kööriin. Kööri on tarkoitettu kaikille jotka ovat aina halunneet laulaa, mutta eivät ole vielä löytäneet omaa kuoroa. Kööriin ei ole pääsykokeita eikä muitakaan vaatimuksia. Hymy on silti hyvä ottaa mukaan harjoituksiin, sillä sitä voidaan tarvita. Tutustumme mm. uuteen virsikirjan lisävihkoon. Tule mukaan, sillä sinua odotetaan! Ei ennakkoilmoittautumista. Kööriä johtaa kanttori Kirsi Honkanen- Punkari. Harjoitukset Mikaelinkirkolla tiistaisin (5.9. alkaen) klo 18- 19.30.

Mikaelin Laulajat, mieskuoro, ottaa uusia laulajia. Kuoro harjoittelee Mikaelinkirkossa noin joka toinen keskiviikko (30.8. alkaen) klo 17.30-20. Ilmoittautumiset ja tiedustelut: kuoronjohtaja Jukka Okkonen, p. 050 539 6690 tai jukkaokkonen5@gmail.com.

Nuorten aikuisten lauluryhmä Melisma harjoittelee periodeittain ja esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa pitkin vuotta. Ohjelmisto koostuu pääosin nuorekkaasta, hengellisestä musiikista. Lauluryhmä esiintyy myös yhdessä lapsikuoro iLOPISAROIDEN kanssa. Tiedustelut Kirsi Honkanen-Punkari p. 09 2340 4857 tai 050 307 4259.

Nuorten kuoron harjoituksia pidetään periodeittain, yleensä keskiviikkoisin ja lauantaisin. Esiintyminen messuissa 29.10., 1 .adventtisunnuntaina 3.12., ja jouluyönä 24.12. Tied. Mari Lamminen p. 09 2340 4845 tai 050 522 6883.

iLOPISARAT on lapsi- ja nuorisokuoro yli 6-vuotiaille juniorilaulajille. Ohjelmiston pääpaino on hengellisessä lastenmusiikissa. Kuoro esiintyy erilaisissa tilaisuuksissa sekä Mikaelinkirkon perhemessuissa. Viikkoharjoitukset ovat Mikaelinkirkossa keskiviikkoisin (6.9. alkaen) klo 18-19. Kuoronjohtaja on Kirsi Honkanen-Punkari. Ilmoittaudu mukaan class=" "
target="_blank">TÄSTÄ.

Ilopisarat on julkaissut kaksi äänilevyä: Terveisiä Taivaan Isältä ja joululaululevyn Lumi hiljaa leijailee. Niitä voi ostaa Mikaelinkirkon kirkkoherranvirastosta ja Mikaelinkirkon aulavahtimestareilta, hintaan 10e/kpl, käytetään lapsikuoron toiminnan tukemiseen.

Kirkkomuskari 3 – 5 –vuotiaille keskiviikkoisin (6.9. alkaen) klo 17. Laulamista, leikkimistä ja soittamista rytmisoittimilla. Muskarin tavoitteena on antaa lapselle musiikillisia elämyksiä sekä tukea ja kehittää lapsen henkistä, hengellistä ja musiikillista kasvua. Lukukausimaksu 40 €/perhe. Kuoronjohtaja on Kirsi Honkanen-Punkari. Ilmoittaudu mukaan class=" "
target="_blank">TÄSTÄ.

Muskareita alle 3-vuotiaille järjestetään perhekerhojen yhteydessä.