19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Mikaelinkirkko

TV:stä tuttu Mikaelin seurakunnan pappi konsertoi Yhteisvastuukeräyksen hyväksi

20.03.2017, 12:00 /  päivitetty 03.04.2017, 15:19

Elämän eri sävyt -konsertti Mikaelinkirkossa to 30.3. klo 18 (!)

Sini Ikävalko on helsinkiläinen nainen, laulaja, kouluttaja ja pappi, joka on mukana tänä keväänä The Voice of Finlandissa. Hän haluaa osallistua Yhteisvastuukeräykseen laulamalla joukon suomalaisia nyky-artistien, pääosin naisten, lauluja naiseuden ja elämän haasteista. Vaikka me olemme elämässä erilaisissa kategorioissa, olemme eri ammateissa, eri elämäntilanteissa, erilaisissa perheyhteisöissä, eri maista lähtöisin, eri uskontoja, erinäköisiä, meitä yhdistää aina samat tunteet. Me jotka elämme turvallisessa, tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, voimme vain kuvitella minkälaista on lähteä pakolaisena turvattomalle matkalle tuntemattomaan, mitä kaikkia vaaroja erityisesti lapset ja naiset kohtaavat tuolla matkalla: ihmiskauppaa, hyväksikäyttöä, valtavaa epävarmuutta tulevasta. Me kaipaamme, me rakastamme, me suremme ja me iloitsemme, riippumatta siitä miten meidät luokitellaan, me jokainen tunnemme Elämän eri sävyt!

ELÄMÄN ERI SÄVYT –Vahvoja lauluja naiseudesta. Konsertti Mikaelinkirkolla to 30.3. klo 18 (HUOM AIKA!)

Sini Ikävalko, laulu, Viikku Juwaisir, säestys. Vapaa pääsy, ohjelma 10 e. Tuotto Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Yhteisvastuukeräyksessä kerätään varoja nuorten tulevaisuuden ja toivon hyväksi. Kotimaan kohteina ovat Rikosuhripäivystyksen, Monika-Naiset liiton, Pro-tukipisteen ja Pakolaisneuvonnan yhteistoimintahanke Harmaan eri sävyt. Hankkeen avun kohteena ovat erityisesti ihmiskaupan uhrit, joista valtaosa on nuoria naisia.