25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Mikaelinkirkko

Lapsiperheille

07.03.2018, 11:44

Mikaelin seurakunta järjestää lapsille ja perheille kerhoja, leirejä ja erilaisia tapahtumia. You're welcome to join our activities even if your Finnish isn't perfect.

Klikkaa oikealla olevaa kuvaa niin pääset katsomaan esitettämme, josta löytyy kauden toiminnan ryhmät ja tiedot.

Lasten ja perheiden toiminta ja tapahtumat löytyvät tapahtumakalenterista:

Perhekahvilat ja -kerhot, Mikaelin lastentupa -vapaahetki vanhemmille, Ensi kertaa äidiksi -ryhmä, perheraamis, pyhis, perhemessut- ja puuhapäivät, perheiden kurssit ja tapahtumat.

Kaikki avoin toimintamme löytyy tapahtumakalenterista. Rastita "Lapset ja perheet" ja paina "Hae".

Perheiden uutiskirjeestä saat iloa arkeen sekä vanhemmille että lapsille. Kuukausittaisen kirjeen sisällöt koskettavat vanhemmuutta, kristillistä kasvatusta ja lapsen kasvua ja kehitystä. Joka kerralla mukana myös vinkkejä yhteisiin puuhiin ja askarteluihin. Liity mukaan tästä .

Pyhis kokoontuu Mikaelinkirkon sunnuntain messujen aikana (ei perhemessujen aikana). Katso tarkemmat ajat tapahtumakalenterista hakusanalla pyhis.

Päiväkerho on kirkon varhaiskasvatuspalvelu, joka on tarjolla Mikaelinkirkolla 3-6 -vuotiaille lapsille.

Musiikkikerhot mahdollistavat musiikin ilon ja antavat valmiuksia myös myöhemmälle musiikin harrastamiselle. Ohjaajana toimii kanttori ja lasten musiikin ammattilainen Kirsi Honkanen-Punkari.

Kehitämme jatkuvasti toimintaamme. Voit tutustua kehittämisasiakirjaamme Mikaelin_seurakunnan_varhaiskasvatuksen_kehittamisasiakirja_2014.pdf (pdf, 0.36 Mt)