19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Mikaelin isostoiminta keväällä 2024

Mikaelin seurakunta

22.02.2024, 12:03
Kuvassa teksti isostoiminta ja alla Helsingin Mikaelin seurakunnan logo. Oikeassa laidassa kuva ylhäältäpäin: Punaiset tennarit maton päällä, jossa teksti: Welcome a board. Kuva otettu laiturilta.

Löydä oma paikkasi seurakunnan isostoiminnasta

Isostoimintaan kutsutaan kaikkia rippikoulun käyneitä nuoria. Keväällä isoset ja apuohjaat kokoontuvat Vartiokylän kirkolla osoitteessa Kiviportintie 5, Helsinki.

Toiminnassa voit tutustua uusiin kavereihin ja oppia uusia asioita ryhmänohjaamisesta ja saada välineitä ihmissuhteiden ylläpitämiseen. Tutustumme kauden aikana isosen oikeuksiin ja velvollisuuksiin, opetellaan leikkiin liittyviä asioita, esiintymisvarmuutta, ryhmän ohjaamista sekä valmistellaan hartauksia. Isostoimintaan voit tulla mukaan kesken kautta.

Toiminta on maksutonta. Isostoiminnasta on mahdollista saada todistus, kun koko koulutusjakso tehtävineen on suoritettu.

1. vuoden koulutus Vartiokylän kirkolla 7.2., 6.3. sekä 3.4. klo 17-19

2. vuoden koulutus Vartiokylän kirkolla 6.3. sekä 3.4. klo 17-19

3. vuoden koulutus eli apuohjaajakoulutus järjestetään keväällä erikseen sovittavina ajankohtina.

Toukokuun alussa pidetään isosleiri Korpirauhassa, jonne kutsutaan erityisesti rippikouluihin lähtevät isoset. Sen lisäksi jokainen rippileiri kouluttaa omia isosiaan 2-3 kertaan kevään aikana.

Kuinka pääset mukaan?

Isoskoulutukseen ovat kaikki rippikoulun käyneet nuoret tervetulleita. Voit laittaa viestiä A-P:lle, ari-pekka.kankkunen@evl.fi tai puhelimella 0505151661, jos innostuit ja haluat mukaan. Tai voit saapua kirkolle kalenterin mukaan.