20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Riitta Holmlund ehdokkaana Vuoden vapaaehtoinen 2020 -palkinnon saajaksi

02.10.2020, 14:15
Kuvassa ryhmä vapaaehtoisia, oikealla reunimmaisena Riitta Holmlund

Oulunkylän seurakunnan ehdokkaaksi on tänä vuonna nimetty Riitta Holmlund (ryhmäkuvassa oikealla). Riitta on sitoutuneesti luotsannut Yhteisöravintola Salaamin toimintaa jo vuosia - häntä voidaan kutsua Salaamin sydämeksi. Anna äänesi Riitalle, alla ohjeet.

Kuka on Vuoden vapaaehtoinen 2020? Sinä voit vaikuttaa!

Kansalaisareena palkitsee tänä vuonna seitsemättä kertaa Vuoden vapaaehtoisen. Tavoitteemme on nostaa vapaaehtoistoiminnan arvostusta ja näkyvyyttä, ja palkinnon saaja toimii seuraavan vuoden ajan vapaaehtoistoiminnan lähettiläänä.

Äänestystavat:

Vuoden vapaaehtoista voi äänestää 1.–31.10. Kansalaisareenan verkkosivuilla olevalla lomakkeella tai kirjeitse postitse.

Verkkosivujen lomakkeeseen tästä linkistä.

Postitse äänen voi toimittaa Kansalaisareenalle selvällä käsialalla paperille kirjoitettuna. Äänestyspaperille tulee merkitä:

- Ehdokkaan nimi

- Ehdokkaan kotipaikkakunta

- Lisää äänestyspaperiin oma allekirjoituksesi nimenselvennyksen kera

- Postimerkillä varustettu kirje tulee postittaa osoitteella: Vuoden vapaaehtoinen 2020, Kansalaisareena, Sturenkatu 11, 00510 Helsinki

- Kirjeitse lähetettyjen äänien on oltava perillä viimeistään 31.10., tätä myöhäisempiä ääniä ei hyväksytä

- Kansalaisareena ei vastaa viiveistä postin toimituksessa tai postin kadottamista kirjeistä