16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute
Malmin seurakunta

Perheneuvonnan blogit ja podcastit valottavat parisuhteen kiemuroita

25.06.2020, 16:28 /  päivitetty 04.08.2020, 11:59
Pensaan keskelle muodostunut sydämen muotoinen aukko

Loma-aika voi nostaa pintaan parisuhdetta hiertäviä tunteita. Tai ehkä perheen tilanteeseen liittyvät kysymykset mietityttävät? Voit etsiä näkökulmia ja pohtia kysymyksiä ja vastauksia kirkon perheneuvonnan tuottaman Rakkausklinikka-palvelun sekä blogien ja podcastien avulla.

Askarruttaako parisuhteessasi jokin asia, johon kaipaisit neuvoja? Rakkausklinikalla kirkon perheneuvojat pohtivat lukijoiden kysymyksiä. He antavat uusia näkökulmia ja inspiraatiota parisuhteen sekä muiden lähisuhteiden kehittämiseen. Voit lähettää palstalle oman kysymyksesi tai löytää apua muiden saamista vastauksista.

Parisuhdeasioita käsitellään myös blogeissa Rakkauden ammattilaiset ja Rakkauden roihu

Suhde klinikalla -podcastissa vastataan kysymyksiin rakkaudesta ja ihmissuhteiden kiemuroista sekä mietitään ratkaisuja parisuhteen karikoihin.

Lakanoilla-podcastissa seksuaaliterapeutti ja perheneuvoja puhuvat oman ymmärryksensä rajoissa seksistä ja seksuaalisuudesta ja pohtivat, mistä kaikessa on oikeastaan kysymys.