20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Malmin seurakunta

Kesä on pelastettu: Kiitos Lapset Lintsille -lahjoittajille!

04.07.2019, 11:12 /  päivitetty 04.07.2019, 11:18
kuvassa vaaleanpunainen tausta, sydän ja teksti #lapsetlintsille

Lämmin kiitos kaikille teille, jotka osallistuitte Malmin apteekkari Sirpa Peuran esimerkkiä seuraten Lapset Lintsille - minikampanjaan.

Rannekkeiden saajat arvottiin 19.6. niistä Malmin seurakunnan diakonian tiedossa olevista perheistä, joissa talous on tiukilla ja joissa on kouluikäisiä lapsia.

- Oli ilo soittaa perheille, joille lahjoitus tuli täytenä yllätyksenä, sanoo diakoniatyöntekijä Mikko Pihlgren.

- Eräskin äiti liikutti ja kertoi, että tänä kesänä perheellä ei olisi ollut mitään mahdollisuutta viedä lapsia Lintsille. Kesä on pelastettu, , sanoo Pihlgren. - Mielestäni erityisen hienoa oli, että arvontavoitto tuli perheille yllätyksenä, ilman anomuksia ja selvityksiä, joita he muuten joutuvat paljon tekemään

Malmin apteekki ja Kluuvin Rotaryklubi lahjoittivat kampanjaan 20 ranneketta. Lisäksi saatiin kahdeksan ranneketta viikon haastekampanjalla. Lämmin kiitos kaikille lahjoittajille. Diakoniatyöntekijät ovat toimittaneet rannekkeet voittaneille.