19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Malmin seurakunta

Koululaisten toimintapäivät loman aikana

10.05.2021, 17:33
Onko lapsilla lomaa, mutta itsellä ei? Eipä hätää! Järjestämme 1.–3.-luokkalaisille maksuttomat koululaisten toimintapäivät lomalla.
Lapsi leikkiteilineellä_kuvaaja Elina Manninen

Koululaisten toimintapäivät Puistolan, Malmin ja Viikin kirkoilla klo 9–14. Koululaisten toimintapäivien aikana retkeillään lähialueilla, leikitään, pelataan ja harjoitetaan kädentaitoja pääosin ulkona. Luvassa on myös kavereita ja kivaa yhdessäoloa pienryhmissä.

Viikon aikana tarjoillaan kolmena päivänä lämmin ateria ja kahtena päivänä mukaan otetaan eväät. Toiminta sisältää retkiä lähialueille.

Toimintapäivien tarkempi ohjelma päivittyy lähempänä.Muuttuva koronatilanne ja turvamääräykset voivat vaikuttaa suunnitelmiin. Lähetämme osallistujille infomateriaalia, jossa on tarkemmat tiedot.

Kesän toimintapäivät 2021

Järjestämme kesäkuussa toimintapäiviä kahdella eri viikolla: 7.-11.6. ja 14.-18.6.

Kokoonnumme maanantaista perjantaihin klo 9-14 Malmin kirkolla, Puistolan kirkolla ja Viikin kirkolla. Toiminta on perheille maksutonta ja tarkoitettu ensisijaisesti 1.-3.luokkalaisille.

Tiedustelut: anne.ridell@evl.fi, p. 050 3803768.

Ilmoittautuminen

Voit ilmoittautua ensijaisesti yhdelle tai kahdelle viikolle alla olevista linkeistä.

Huom! Joissakin lomakkeissa matkapuhelinnumeron kohtaan tulee laittaa sähköpostiosoite ja sähköpostin kohtaan matkapuhelinnumero. Pahoittelemme virhettä. Tarvittaessa ole yhteydessä meihin, Anne Ridell p. 050 3803768.

Malmilla

Puistolassa