16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Vapaaehtoistyö Lauttasaaren seurakunnassa

13.09.2017, 13:35 /  päivitetty 10.08.2021, 11:04

Etsimme vapaaehtoisia avuksi ja osaksi yhteisöämme. Voit omalla osaamisellasi auttaa muita ja järjestää yhdessä seurakunnan työntekijöiden kanssa toimintaa ja tapahtumia yhteiseksi hyväksi. Tule rohkeasti ideoimaan uusia toimintamuotoja!

Vapaaehtoistoiminnan kautta seurakuntalaiset saavat mahdollisuuden vaikuttaa seurakunnassa ja olla mukana vapaaehtoistoiminnan kehittämisessä. Vapaaehtoistoiminnalla pyritään vahvistamaan seurakuntalaisen osallisuutta ja kirkon jäsenyyttä.

Lauttasaaren seurakunnassa vapaaehtoisia on mukana muun muassa isostoiminnassa, kerhonohjaajina, pyhäkouluopettajina, erilaisten ryhmien vetäjinä ja jäseninä, kaupunkiviljelijöinä, Tähdellisessä tiimissä keskiviikkojen hävikki-iltapalan tekijöinä, töppösten neulojina, lähimmäispalvelijoina, kuorolaisina, joulukuisen pop up -kuoron laulajina ja soittajina ja kirkkoväärteinä.

Ilman vapaaehtoistoimintaa tämä kaikki jäisi tekemättä.

Tutustu laajaan vapaaehtoistyöhömme tarkemmin ja löydä juuri sinulle sopiva toiminnan muoto vapaaehtoistyö.fi -sivuston kautta ja täältä seurakunnan sivuilta.

Jos kiinnostuit vapaaehtoistyöstä, ota yhteyttä:
Tomi Panigrahi, p.092340 4324 tai tomi.panigrahi@evl.fi