25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Suvivirren sunnuntaina kokoonnutaan Mätikselle messuun ja festareille

21.05.2018, 13:32 /  päivitetty 23.05.2018, 14:07
Sunnuntaina 27.5. vietetään Mätisfestareita 22. kerran, ja kahdeksannen kerran peräkkäin festarit avaa klo 11 vietettävä Mätismessu.

Mätismessu on Kannelmäen seurakunnan järjestämä noin kolmen vartin pituinen kaikenikäisille sopiva ulkoilmamessu Mätisfestareiden juhlakentällä Kartanonhaassa, Malminkartanon ja Kannelmäen välisellä jokialueella. Messussa pääsee liittymään Suvivirren lauluun. Kolehti kerätään nepalilaisten lasten ja nuorten koulutuksen hyväksi Kirkon Ulkomaanavun kautta. Messun toimittavat papit Konsta Korhonen, Nina Rajamäki ja Sakari Enrold sekä kanttori Tiia Saari.

Messun jälkeen tervetuloa piipahtamaan Dösällä! Dösällä tapaat seurakunnan työntekijöitä, ja Dösällä olevaan rukouslippaaseen voit jättää oman rukouspyyntösi. Pappimme rukoilevat myöhemmin lippaaseen jätettyjen rukousaiheiden puolesta. Lapsille on luvassa omaa ohjelmaa: lastenohjaajamme Janette tekee lapsille kasvomaalauksia, ja Lotta-pappi taittelee ilmapalloista eläinhahmoja. Tapaamisiin Mätiksellä!

Huom. 27.5. ei ole messua Kannelmäen kirkossa