19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Valitsijayhdistykset Kannelmäen seurakunnassa | Seurakuntavaalit 2022

06.09.2022, 10:20
Kiinnostaako sinua vaikuttaminen Kaarelan alueella? Haluatko olla mukana rakentamassa kotiseurakuntaasi ja tulevaisuuden kirkkoa? Asetu ehdolle syksyn 2022 seurakuntavaaleissa!
Violetilla pohjalla sanat viljelijä, varjelija, haaveilija ja valkoisella pohjalla teksti valitsijayhdistykset Kannelmäen seurakunta.

Valitsijayhdistykset seurakuntavaaleissa 2022

Seurakuntavaaleissa asetutaan ehdolle valitsijayhdistysten kautta. Tälle sivulle päivitämme tietoja Kannelmäen seurakunnan valitsijayhdistyksistä.

Keskitietä kirkolle - iloa, asiantuntemusta ja avoimuutta

Keskitietä kirkolle on Kannelmäen seurakunnan aktiivien muodostama lista, joka on toiminut vuodesta 2013 alkaen. Listan toimijat valmistautuvat nyt kolmansiin seurakuntavaaleihin.

Tavoitteemme

• Seurakunta tarjoaa apua ja tukea niitä tarvitseville.
  • Vapaaehtoiset antavat oman panoksensa seurakunnalle kantaen aidosti vastuuta.
  • Seurakunnassa on hyvin hoidettu talous.

Uskomme, että kirkko palvelee kaikkia ja sen julistus kuuluu kaikille.

• Kai Gröndahl, kaierik.grondahl@gmail.com

Tulkaa kaikki

Tulkaa kaikki -liike on Suomen ev.lut. kirkon jäsenten verkosto, joka edistää tasa-arvoa, yhdenvertaisuutta ja avointa päätöksentekoa kirkossa erityisesti kirkollisten vaalien kautta. Kannatamme tasa-arvoisen avioliittolain toteuttamista kirkossa ja haluamme, että meillä on tasa-arvoinen papisto sukupuoleen katsomatta. Toimimme luomakunnan ja oikeudenmukaisuuden toteutumisen puolesta kirkossa. Tuemme ehdokkaaksi asettumista kirkon vaaleissa, peräänkuulutamme vaaliohjelmien näkyvyyttä ja pyrimme lisäämään vaaleissa äänestämistä. Haluamme myös luoda siltoja eri tavoin ajattelevien välille. Kristuksen kirkko on kaikille.

Tietoa Tulkaa kaikki -liikkeestä

• Petteri Auvinen, petteri_auvinen@hotmail.com, p. 050 411 4347