20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Juhlatilat Kannelmäen seurakunnassa

14.12.2021, 11:43
Helsingin seurakunnilla on käytössään juhlatiloja, joita voi vuokrata hääjuhliin sekä kaste- ja muistotilaisuuksiin. Kastejuhlien, häiden tai hautajaisten järjestäminen kirkon tiloissa on yleensä maksutonta.

Malminkartanon kappeli

Malminkartanon kappeli on käytettävissä kaste- ja hääjuhlien, muistotilaisuuksien sekä ikäihmisten syntymäpäiväjuhlien järjestämiseen. Varaukset tulee tehdä hyvissä ajoin, viimeistään noin viikkoa ennen tilaisuutta. Tilat ovat pääsääntöisesti käytettävissä maanantaista torstaihin kello 9–20.30, perjantaista lauantaihin kello 9–17 sekä sunnuntaisin kello 13–17. Poikkeusajat ovat mahdollisia, mutta niistä tulee aina neuvotella etukäteen. Kirkkoherranvirasto palvelee varausasioissa maanantaista perjantaihin kello 9–14, p. 09 2340 3800.

Evankelis-luterilaisen kirkon jäsenet voivat käyttää tiloja maksutta kaste- ja hääjuhliin sekä muistotilaisuuksiin. Ikäihmisten syntymäpäiväjuhlista veloitetaan tilavuokra 50 €. Kirkkoon kuulumattoman vainajan muistotilaisuus maksaa 120 €.

Kappelissa on tilat ja astiastot noin 60 hengelle. Saleihin saa paikat noin 40:lle.

Kahvihuone tai sivusali Malminkartanon kappelissa
Malminkartanon kappelin kirkkosalissa penkit, alttari ja seinällä tekstiilityöt

Seurakuntasalit kirkolla eivät ole käytettävissä.