16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute
Kannelmäen kirkko

Yhteisvastuukeräys Kannelmäen seurakunnassa

24.05.2018, 14:54
Yhteisvastuu on evankelis-luterilaisen kirkon vuosittainen suurkeräys, joka auttaa hädänalaisia syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta Suomessa ja kehitysmaissa.

Vuoden 2018 keräyksen tulos

• Vuonna 2018 Yhteisvastuu torjuu nälkää Suomessa ja maailman katastrofialueilla.
  • Kannelmäessä keräys toteutettiin lipaskeräyksenä Kauppakeskus Kaaressa viikoilla 6 ja 10. Myös nettilomakkeen kautta oli mahdollista lahjoittaa keräyspottiin.
  • Keräyksen nettotulos Kannelmäessä oli 9 873,63 €

Vuoden 2017 keräyksen tulos

• Vuoden 2017 Yhteisvastuuvaroin torjuttiin ihmiskauppaa. Keräyskohteena ulkomailla oli Lähi-itä, erityisesti Jordania, jossa tuetaan nuorten syyrialaisten pakolaisten koulutusta. Suomessa keräysvaroin autettiin ihmiskaupan uhreja yhteistyössä Pro-tukipiste ry:n, Rikosuhripäivystyksen, Pakolaisneuvonta ry:n ja Monika-Naiset liitto ry:n kanssa.
  • Kannelmäen seurakunnan alueella varoja kerättiin lipaskeräyksellä nettotuottona yhteensä 8940 €.
  • Lämmin kiitos kaikille keräykseen osallistuneille lahjoittajille ja lipaskerääjille!

Vuoden 2016 keräyksen tulos

• Vuoden 2016 keräyskohteina kotimaassa oli lasten ja nuorten syrjäytymisen ehkäisy partion keinoin ja ulkomaan kohteena Ugandan lapset ja nuoret
  • Kannelmäen seurakunan alueella varoja saatiin kerättyä nettotuottona yhteensä 11 769,20 €.
  • Sydämellinen kiitos kaikille osallistuneille kerääjille ja lahjoittajille!

Vuoden 2015 keräyksen tulos

• Kannelmäen seurakunnan alueella varoja saatiin kerättyä nettotuottona yhteensä 11 876,80 €.
  • Sydämellinen kiitos osallistumisestasi Yhteisvastuukeräykseen 2015!