16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute
Kallion seurakunta

Waste & Feast päättyy Alppilassa - ruokailut jatkuvat!

22.06.2022, 16:00 /  päivitetty 23.06.2022, 12:42
Vihreällä taustalla Olivian kuva ja piirroskuvia Kallion alueen rakennuksista

Nyt on kiitoksen paikka! Kaksi vuotta sitten Alppilan kirkolla alkoi Waste and Feast –hanke. Vuosiin on mahtunut upeita vapaaehtoisia, huikeita ruokailijoita, lämminhenkistä tunnelmaa, hyvää ruokaa ja huisketta ja hulinaa.Vapaaehtoisporukan kanssa on selvitty koronan kurimuksista ja keksitty luovat ratkaisut joka tilanteeseen. Nyt Waste and Feast –hanke Alppilassa päättyy, ruokailut sen sijaan eivät! Kesän jälkeen olet lämpimästi tervetullut taas niin syömään kuin vapaaehtoiseksi.

Tässä kohtaa myös Waste and Feastin tiedotuksesta vastannut Olivia Jaakola siirtyy uusiin haasteisiin. Olivia on ollut koko projektille korvaamaton tukipylväs. Kiitos näistä vuosista!

Olivia lähettää kaikille ruokailuissa käyneille lämpimät terveiset:

”Kiitos kaikille rakkaille ruokailijoillemme ja kävijöille. Kanssanne on ollut ihanaa olla. Olette aina sydämessäni. Hetkiä kanssanne en unohda koskaan. Tämä on ollut elämäntapaani, eikä työtä. Siksi en ole täältä Alppilasta katoamassa, roolini vain vaihtuu kevyemmäksi. Koska Alppila on niin rakas paikka ja yhteisö, niin tulen silti olemaan täällä. Nähdään <3”
Kiitollisuudella Olivia

Lämmin kiitos kuuluu myös hankkeen monille yhteistyökumppaneille, mm. Stadin Safkalle, Keskolle ja koko Waste and Feast -projektille. Ilman teitä hanke ei olisi Alppilassa onnistunut!