18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute
Kallion seurakunta

Seurakuntaneuvosto kuuli talouskonsultteja - kevään viimeisen kokouksen päätteeksi syötiin yhdessä

07.06.2022, 19:30
Kallion seurakuntaneuvosto kokoontui Alppilan kirkolla 7.6.2022.
Vasemalla kuva Alppila kirkosta ja oikealla teksti Uutisia seurakuntaneuvostosta

Kokouksessa käsiteltiin seuraavia asioita

• Kallion seurakuntaneuvosto tutustui BDO-talouskonsulttien tekemään selvitykseen saaden tukea tuleville merkittäville talousratkaisuilleen. Työ jatkuu elokuun neuvoston kokouksessa.
  • Kirkkoherra esitteli seurakunnan tekemien seurakuntalaishaastattelujen tuloksia, joista uutinen löytyy täältä.
  • Kallion seurakunta päätti liittyä Helsingin seurakuntayhtymän hakemukseen Kirkon ympäristödiplomin saamiseksi vuonna 2023 vuosille 2024 - 2028. Valitsi valmistelevaan työryhmään seurakuntaneuvostoon jäseneksi Anu Hyvösen.
  • Henkilöstötyöryhmää täydennettiin kappalaisen viran hakua varten yhdellä henkilöllä. Henkilöstötyöryhmään nimettiin Meri Mononen-Matias.

Kokouksen esityslista ja myöhemmin pöytäkirja löytyvät täältä.