16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute
Kallion seurakunta

Jouluradion, Kallion ja Paavalin seurakuntien yhteinen Silta-tila avautuu Redissä

31.01.2019, 09:17 /  päivitetty 09.07.2020, 13:06
Kallion ja Paavalin seurakuntien sekä Jouluradion yhteinen tila kauppakeskus Redissä, Hermannin rantatie 5, on nyt valmis. Tervetuloa juhlimaan Sillan avajaisia lauantaina 2.2. klo 12–18.
Kuvassa teksti Sillan avajaiset la 2.2. klo 12-18

Avajaisjuhlallisuudet käynnistää kello 12.30 Vuokko Hovatta Duo, Vuokko Hovatta laulu ja Jarmo Julkunen, kitara & ukulele. Kello 12.30 on luvassa Sillanrakentajat -keskustelusarjan ensimmäinen osa, kun Vuokko Hovatta istahtaa keikan jälkeen Mari Mattssonin ja Elina Pöystin haastateltavaksi.

Juhlallisuudet jatkuvat kello 14.30, kun Helsingin piispa Teemu Laajasalo siunaa Sita-tilan. Siunauksen jälkeen piispa Laajasalo on Sillanrakentajien haastateltavana.

Tule tutustumaan Siltaan, Sillan työntekijöihin ja pohtimaan kanssamme, että mitä Sillalla voisi tehdä, mitä sinä toivoisit kirkolta ja missä haluaisit ehkä olla mukana. Rakennetaan siltoja yhdessä!

Avajaisia voit seurata myös Instagramissa ja Facebookissa, #tavataansillalla #rakkaudestaihmiseen #sillanrakentajat