24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute
Kallion seurakunta

Valitsijayhdistykset Kalliossa

04.10.2018, 09:09

Marraskuun seurakuntavaaleissa asetutaan ehdolle valitsijayhdistyksen asettamien ehdokaslistojen kautta. Voit (A) ottaa yhteyttä viime vaaleissa toimineen valitsijayhdistyksen yhteyshenkilöön tai (B) perustaa oman valitsijayhdistyksen ja ehdokaslistan.

A. Kallion valitsijayhdistykset

SANASTA TEKOIHIN

Etsimme Jumalan tahtoa lukemalla Raamattua ja rukoilemalla johdatusta.

Opettelemme elämään uskoamme todeksi ja rakastamaan lähimmäisiämme Jeesuksen esimerkin mukaisesti.

Rakennamme seurakunnasta yhteisöä, jossa jokaista kannustetaan palvelemaan omilla lahjoillaan.

Tunnustaudumme rohkeasti kristityiksi ja edistämme ilosanoman leviämistä lähellä ja kaukana.

Tule mukaan – ota yhteyttä: Kari Kurka, kari.kurka@hotmail.com, p. 050 552 1001

TULKAA KAIKKI

Kirkon uudistaja – olet sinä! Olemme uudistusmielisiä seurakuntalaisia, joille kirkon ydinsanoma on Jumalan rakkaus ja lähimmäisenrakkaus. Joukossamme on mukana sitoutumattomia ja ihmisiä eri puolueista. Haluamme rakentaa keskustelevaa, avarakatseista ja ennakkoluulotonta seurakuntaa. Kirkko voi muuttua kun me muutumme! Olkoon Kallion seurakunta yhteisö, johon haluaa liittyä ja jossa saa toimia sellaisena kuin on.

Katso lisää: www.facebook.com/kalliontulkaakaikki.

Tulkaa kaikki -liike: www.tulkaakaikki.net

Tule mukaan – ota yhteyttä: Johanna Hautakorpi, johanna.hautakorpi@iki.fi, p. 040 523 8202.

Valitsijayhdistystysten tiedot on laadittu 15.5.2018 tilanteen mukaan.

B. Perusta oma valitsijayhdistys

Jos et löydä olemassa olevista sopivaa, voit perustaa oman valitsijayhdistyksen ja ehdokaslistan. Listaa varten tarvitset:

• 10 oman seurakunnan äänioikeutettua jäsentä valitsijayhdistykseksi
  • asiamiehen ja vara-asiamiehen
  • ehdokkaita
  • selkeän nimen ehdokaslistalle
  • vaaliteeman

Seurakuntavaalit.fi -sivustolta löydät tarvittavat lomakkeet kuten valitsijayhdistyksen perustamisasiakirjan, valitsijayhdistyksen asiamiehen vakuutuksen ja valitsijayhdistyksen ehdokkaan suostumuksen ja vakuutuksen. Lomakkeita saa syksyllä kirkkoherranviraston palvelupisteestä Kallion kirkolta.

Kysy meiltä –me autamme!

kallionsrk@evl.fi, p. 09 2340 600.