20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Kallion kirkko

Johanna Hautakorpi seurakuntaneuvoston varapuheenjohtaja ja kokousten puheenjohtaja

23.01.2019, 07:53 /  päivitetty 23.01.2019, 08:16
Kallion seurakunnan seurakuntaneuvosto piti järjestäytymiskokouksen 22.1. Kokouksessa tehtiin henkilövalintoja ja perustettiin työtyhmiä työskentelyn tueksi.

Seurakuntaneuvoston varapuheenjohtajaksi ja kokousten puheenjohtajaksi valittiin Johanna Hautakorpi. Sihteeriksi valittiin Anna-Liisa Hyvönen. Seurakuntaneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Riikka Reina.

Seurakuntaneuvosto valitsi työskentelyn tueksi neljä työryhmää ja niihin edustajat.

Strategia työryhmä: Lauri Grünthal, Kari Kurka, Pia Pihlaja, Riikka Reina ja Sini Terävä.

Taloustyöryhmä: Risto Rantakari, Riikka Reina, Olli Salmenranta ja Taija Ståhlberg.

Henkilöstötyöryhmä: Kaisu Ahtola, Mio Kivelä, Riikka Reina ja Vilma Saarinen.

Työryhmä, joka valmistelee kolehdit, lähetystyötä, Yhteisvastuukeräystä ja ystävyysseurakuntatyötä koskevia asioita: Eeva-Liisa Hurmerinta, Mio Korhonen, Tuomas Lukkaroinen (kolehdit, lähetys ja Yhteisvastuu), Leena Niinivaara ja Risto Rantakari (ystävyysseurakunta).

Kokousten puheenjohtajalla Johanna Hautakorvella on puhe- ja läsnäolo-oikeus kaikissa työryhmissä. Työryhmät valitsevat puheenjohtajan keskuudestaan.

Seurakuntaneuvosto kokoontuu kerran kuukaudessa. Ennen kokousta pidetään vapaaehtoinen perehdytys päätöksenteon tueksi seurakunnan työaloihin ja toimintaan.