16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute
Hyvän Paimenen kirkko

Kirkkoherran kesäinfo

05.06.2020, 13:19
Lue tästä vt. kirkkoherra Tiia Valve-Tuovisen info poikkeusajan käytäntöjä koskien.

Kesä on saapunut kirkonmäelle

Taas niityt vihannoivat ja laiho laaksossa.
Puut metsän huminoivat taas lehtiverhossa.
Se meille muistuttaapi hyvyyttäs, Jumala,
ihmeitäs julistaapi se vuosi vuodelta.

Kesä on täällä! Ja kesäkausi on alkanut seurakunnassamme.

Kirkon pihalle on istutettu kesäkukat, koululaisten kesäkerhot ovat parhaillaan käynnissä ja rippikoulut alkavat.

Kesäkausi tuo mukanaan myös sen, että kirkon ovet ovat jälleen auki. Kirkko on auki hiljentymistä varten arkipäivisin klo 9-14 välillä.

Messua vietämme 7.6. alkaen sunnuntaisin klo 11. Muusta kesäajan toiminnasta saat tietoa tapahtumakalenteristamme sekä Kirkko ja kaupunki -lehdestä.

Poikkeusaika vaikuttaa kokoontumismääriin ja meidän kirkon kohdalla se tarkoittaa sitä, että messuun ja toimituksiin voi osallistua kesällä maksimissaan 100 henkilöä. Turvaväleistä ja muista poikkeusjärjestelyistä saat kirkolla lisäohjeita, joilla turvaamme kokoontumiset kaikille turvallisina.

Lämpimästi tervetuloa kirkonmäelle ja Hyvän Paimenen kirkkoon! Tulethan paikalle vain terveenä – huolehditaan näin toinen toisistamme.

Siunattua ja iloista kesää Sinulle ja läheisillesi!

Tiia Valve-Tuovinen