18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute

Ehtoollisavustajaksi
Pakilan messuihin?

04.04.2019, 10:26
Uusien ehtoollisavustajien perehdytys maanantaina 6.5. klo 17.
Viinipikari ja ehtoollisleivät

Kiinnostaisiko sinua toimia silloin tällöin ehtoollisen jakajana Pakilan seurakunnan messuissa? Seuraava perehdytystilaisuus järjestetään maanantaina 6.5. klo 17–20 Hyvän Paimenen kirkolla.

Syksyn ja kevään messuissa on pappien rinnalla kaksi maallikkoavustajaa jakamassa viiniä. Tällä hetkellä vapaaehtoisia on noin kymmenen hengen joukko ja heidän rinnalleen tarvitaan muutama lisää.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset huhtikuun loppuun mennessä: Jouni Pirttijärvi, jouni.pirttijarvi@evl.fi. Perehdyttämisen aika on tarvittaessa soviteltavissa osallistujien toiveiden mukaan.

PS. Ehtoollisavustajien ohella kaipaamme myös vapaaehtoisia, jotka voisivat lukea messussa Raamatun tekstejä eli pyhän aiheeseen liittyvät Vanhan ja Uuden testamentin lukukappaleet.