25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Hyvän Paimenen kirkko

Lähikeräyksellä autat lähellä

24.03.2017, 12:36 /  päivitetty 11.03.2019, 14:51

Kotimaanapu on uusi verkkopalvelu , jonka kautta voidaan perustaa lähikeräyksiä paikallisseurakuntiin. Pakilan seurakunta on nyt avannut ensimmäiset keräyksensä.

Diakoniatyölle on perustettu kaksi lähikeräyskohdetta

Olemme ottaneet käyttöön Kotimaanapu -verkkopalvelun, jonka kautta voidaan perustaa lähikeräyksiä paikallisseurakuntiin. Kotimaanapu on uusi hyväntekeväisyyspalvelu, jonka tuottama apu kohdistetaan täysimääräisesti Suomeen. Kotimaanavun kautta voit auttaa hädässä olevia tekemällä rahalahjoituksia internetin kautta.

Diakoni Anna-Kaisa Jussila on perustanut kaksi lähikeräystä seurakuntamme alueella asuvien nuorten harrastusten tukemiseksi. Anna-Kaisa on perustanut nämä keräykset, jotta myös vähävaraisten perheiden nuorilla olisi mahdollisuus harrastaa. Lähikeräyksen avulla voidaan tukea anonyymisti lähellä olevaa avuntarvitsijaa. "Toivon että alueen ihmiset innostuvat tukemaan näitä meidän omia nuoria, jotta nuorilla olisi mahdollisuus jatkaa harrastustaan vanhempien talousvaikeuksista huolimatta. "

Voit osallistua keräyksiin alla olevista linkeistä:

Liikuntaharrastus nuorelle

Tue nuorta koripalloilijaa!