25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Huopalahden kirkko

Askartele Huopalahden kirkon pienoismalli

14.04.2021, 19:03 /  päivitetty 14.04.2021, 19:49
Vielä ehdit hankkia itsellesi mukavaa puuhaa ja kotiisi Huopalahden kirkon askarreltavan pienoismallin! Voit myös lahjoittaa pahvikirkon, toimitamme/ postitamme sen perille. Tämä tuotto menee Haagan seurakunnan kautta yhteisvastuukeräykseen.
Huopalahden kirkon pahvinen pienoismalli

Pienoismallin hinta on 15 e (sis. toimituskulut). Tuotto Yhteisvastuukeräykseen.

TILAUSOHJE:

1. Maksa MobilePaylla 84170 tai nettilahjoitussivulla: yhteisvastuu.fi/haaga

2. Lähetä yhteystietosi (nimi, osoite, puh.) ja kuva maksukuitista keräyspäällikkö Lahtiselle (sami.t.lahtinen@evl.fi).

ps. Voit myös lahjoittaa pahvikirkon alueen mielenterveys- ja päihdekuntoutujille ja ikäihmisille. Viemme lahjoituksesi perille alueen kuntoutuspaikkoihin ja palvelutaloihin.

katso opastusvideo, miten kirkko kootaan

Kirkkopalvelut ry:n keräyslupa RA/2020/639.