20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Huopalahden kirkko

Häät Helsingissä

12.03.2024, 16:06
Kirkkohäät voivat olla suuret tai pienet – pääasia, että ne ovat hääparin näköiset. Papin voi pyytää vihkimään myös kirkon seinien ulkopuolelle. Maistraatissa avioliiton solmineet voivat pyytää kirkollista siunausta ja parisuhteensa rekisteröineet yhteistä rukousta.

Jos suunnittelet vihkimistä Helsingissä, jätä yhteystietosi, niin seurakunnastasi ollaan sinuun yhteydessä.

Lisää nimi
Lisää osoite
Lisää postinumero ja -toimipaikka
Lisää puhelinnumero
Lisää sähköpostiosoite
Valitse seurakuntasi

Yhteydenottopyyntö ohjautuu yllä valittuun seurakuntaan. Jos et itse kuulu Helsingin evankelis-luterilaiseen seurakuntaan, valitse puolisosi seurakunta.

Jos teistä kumpikaan ei kuulu em. seurakuntiin, ilmoita tarkemmat toiveenne Lisätietoja -kentässä.

Lisätietoihin voit kertoa myös mm. toiveesi paikasta. Tällä lomakkeella ei kuitenkaan voi tehdä suoraa tilavarausta.