20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Herttoniemen seurakunta

Kasvomaskien yleinen jakelu vähävaraisille päättyy seurakuntien
toimipisteissä

10.09.2020, 14:35 /  päivitetty 10.09.2020, 15:29
Piirroskuva maapallosta jolla on maski edessään

Helsingin kaupunki supistaa vähävaraisille tarkoitettujen kasvomaskien jakeluverkostoa maskien pienentyneen kysynnän takia. Niinpä jakelu Helsingin seurakuntien toimipisteissä päättyy niin, että viimeinen jakopäivä niissä on perjantai 11.9.

Kasvomaskien jakelua jatketaan ma 14.9. alkaen Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimialan normaalin asiakastoiminnan yhteydessä. Lisäksi maskeja on saatavilla jatkossakin Malmin asukastalolla, Kumppanuustalo Hannassa Alppilassa ja Pihlajamäen lähiöasemalla.

Kasvomaskien käyttösuositus muun muassa julkisessa liikenteessä on edelleen voimassa. Lähtökohtaisesti jokainen on itse vastuussa maskin käytöstään ja sen hankkimisesta. Lisätietoja Helsingin kaupungin tiedotteesta.

Päivittyvä lista kasvomaskien jakelupisteistä.