23.04. Onneksi olkoon: Jyrki, Yrjö, Jyri, Jori, Jiri, Yrjänä | Palaute

Iltapäiväkerhot

16.03.2017, 11:11

ISOMPIEN ILTAPÄIVÄKERHO Herttoniemen kirkolla

Jäikö lapsesi ilman iltapäiväkerhopaikkaa? Meille mahtuu!

Herttoniemen seurakunnan isompien iltapäiväkerho on tarkoitettu erityisesti 2.- ja 3.-luokkalaisille lapsille, jotka ovat jääneet ilman kaupungin iltapäiväkerhopaikkaa. Myös ekaluokkalaiset ovat toki tervetulleita! Kerho toimii kaikkina koulupäivinä klo 12-16. Kerhomaksu on 130 € / kk kirkkoon kuuluvilta lapsilta (Kirkkoon kuulumattomilta maksu on 160 € / kk). Maksu sisältää toiminnan, välipalan ja vakuutuksen kerhoajalta. Maksu peritään täytenä kaikilta kerhokuukausilta, paitsi elokuulta. Vastaanotettu ja vahvistettu kerhopaikka on sitova. Jos lapsen kerhopaikka irtisanotaan kerhovuoden aikana, irtisanomisaika on kaksi kalenterikuukautta. Kerho on seurakunnan omaa toimintaa eikä kiinni kaupungin iltapäivätoiminnassa.

Vapaita paikkoja voit kysyä Elisabeth Bäckmanilta, 050 380 2975
elisabeth.backman@evl.fi

ILTAPÄIVÄKERHO Kulosaaren kirkolla

Kulosaaren kirkon iltapäiväkerho järjestetään yhteistyössä Helsingin kaupungin opetusviraston kanssa. Kerho toimii kello 12-16. Kerhomaksu on 80 €/kk, joka sisältää toiminnan, välipalan ja vakuutuksen kerhoajalta. Maksu noudattaa kaupungin linjauksia ja saattaa nousta, jos kaupunki korottaa omia hintojaan.

Iltapäivätoimintaan voi hakea 29.4.2016 saakka. Määräaikaan mennessä jätetyistä hakemuksista lähetetään huoltajille päätös 29.6.2016 mennessä.

Lisätietoja Kulosaaren kirkon iltapäiväkerhosta: Jenni Kallio, jenni.h.kallio(at)evl.fi

SYKSY 2017

Syksyllä 2017 seurakunnassa käynnistyy vain yksi iltapäiväkerhoryhmä, Myllypuron kirkolle.

Iltapäivätoiminta on Herttoniemen seurakunnan yksi toimintamuoto. Haluamme tukea lapsen kokonaisvaltaista kasvua vapaan leikin ja monipuolisen toiminnan keinoin, lasten toiveita kuunnellen ja ryhmän perheiden katsomuksia kunnioittaen.

Kerho toimii koulupäivinä klo 12-16. Kerhomaksu, jonka suuruuden kaupunki vahvistaa myöhemmin keväällä sisältää toiminnan, välipalan ja vakuutuksen kerhoajalta. Lisätietoja kerhon toiminnasta antaa Marika Sointula.

Ryhmä on osa Helsingin kaupungin iltapäivätoimintaa ja käynnistyy, jos ryhmään tulee riittäväasti hakijoita. Hakuaika päättyy 28.4. Määräaikaan mennessä jätetyistä hakemuksista lähetetään huoltajille päätös 30.6.2017 mennessä. Hakulomakkeen saa tulostettua class=" "
target="_blank">TÄÄLTÄ
ja se toimitetaan kaupungin iltapäivätoiminnan koordinaattorille osoitteeseen:

Elina Kauppinen, itäinen ja kaakkoinen suurpiiri
Opetusvirasto, Hämeentie 11, PL 3000,
00099 Helsingin kaupunki