20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Haagan seurakunta

Yrittäjien hyvinvointiryhmä tarjolla Haagan seurakunnassa

31.05.2021, 21:20 /  päivitetty 31.05.2021, 21:23
Yrittäjien hyvinvointiryhmä tarjolla Haagan seurakunnassa. Ryhmässä haemme yhdessä keinoja oman jaksamisen tueksi yrittäjän ammatissa. Pohdimme yrittäjyyttä ja sen haasteita, sekä käsittelemme näistä nousevia tunteita ja ajatuksia. Vahvistamme keskustelussa ja voimavarakeskeisin harjoittein itsetuntemusta, itsetuntoa ja hyvinvointia.

Ryhmä on ohjattu vertaistukiryhmä, sitä vetää Leea Halmetoja, psykologi, psykoterapeutti ja yrittäjä. Ryhmä on luottamuksellinen turvallisen ilmapiirin takaamiseksi ja se kokoontuu 5 x 90 min iltapäivisin tai iltaisin kesäkuusta alkaen. Tarkempi aika sovitaan yhdessä osallistujien kanssa. Alustavasti tapaamiset on suunniteltu pidettäväksi etänä. Ilmoittautumiset Leea Halmetoja, leea.halmetoja2015@gmail.com, tai tekstiviestillä numeroon 050 5972911.