18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute
Haagan seurakunta

Virallinen kanta -podcast aloittaa!

19.08.2021, 11:50 /  päivitetty 19.08.2021, 13:29
Kirkolta toivotaan kannanottoja. Nyt niitä on luvassa, kun kirkkoherrat Heikki Nenonen ja Päivi Vähäkangas kertovat virallisen kantansa asiaan kuin asiaan!
Virallinen kanta -podcastin Heikki Nenonen ja Päivi Vähäkangas

Podcastin avausjaksossa Päivi ja Heikki ruotivat Cancel-kulttuuria, kesän hittibiisiä ja sitä, mitä kirkossa saa tehdä.

Kesällä 2021 Munkkiniemen seurakunnan kirkkoherrana aloittanut Päivi Vähäkangas on pienen koululaisen äiti, vannoutunut sähköpyöräilijä sekä innokas kirjoittaja ja laulaja. Päivin löytää Twitteristä ja Instagramista.

Haagan kirkkoherrana vuodesta 2019 toiminut Heikki Nenonen on perheenisä, aktiivinen metsäjuoksentelija ja kirjojen ystävä. Sosiaalisessa mediassa Heikin löytää Instagramista ja PuoliVirallinen -kanavalta YouTubessa. Heikki rakastaa myös hiljaisuutta ja pitää yksinäisistä, meditatiivista hetkistä sosiaalisen työn vastapainona.

Virallinen kanta Spreaker-nettisivuilla
Virallinen kanta Spotifyssa