20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Haagan seurakunta

Pahvihahmojen paidat myyntiin nyt!

17.04.2021, 09:41 /  päivitetty 23.04.2021, 19:12
Toteutimme Promartin kanssa toiveenne ja tuomme pahvihahmojen paidat myyntiin (ks. mallikuva)! Tuotto Yhteisvastuukeräykseen köyhyydestä kärsivien ikäihmisten hyväksi.
Pahvihahmojen paitamalli

Paitoja saatavilla t-paitana (29e) ja pitkähihaisena (35e). Molemmista erikseen miesten ja naisten mallit (niin kuin pahvihahmoillakin). Kahden paidan tilaajalle t-paita 25e ja pitkähihainen 30e! Hinnat sisältävät toimituksen kotiisi.

TILAUSOHJE:

1. Maksa tuotteesi MobilePayllä 84170 tai nettilahjoitussivulla yhteisvastuu.fi/haaga

2. Lähetä kuva maksukuitista sekä tilaustiedot: paidan malli, koko (XS, S, M, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL), osoitteesi ja puhelinnumerosi Maikki-papille (marjut.mulari@evl.fi)

Tee siis päivän hyvä työ ja tilaa itsellesi

hieno paita!

Ps. Clique-paidat on tuotettu kestävän kehityksen mukaisesti.