20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Haagan seurakunta

Ilmoittautuminen koululaisten iltapäiväkerhoon lukuvuodelle 2022-2023

18.03.2022, 17:33
Haagan seurakunnan iltapäiväkerho toimii lasten- ja nuortentalo Tönöllä, osoitteessa Kauppalankuja 7. Seurakunnat toimivat yhtenä aamu- ja iltapäivätoiminnan palveluntuottajana Helsingin kaupungille. Seurakunnan kerhoon osallistuminen ei edellytä kirkkoon kuulumista.
piirtäminen kynä lapset

Ilmoittautuminen koululaisten iltapäiväkerhoon lukuvuodelle 2022-2023

Iltapäivätoimintaan haetaan 21.3.-22.4.2022 Helsingin kaupungin sivuilla https://www.hel.fi/helsinki/fi/kasvatus-ja-koulutus/perusopetus/aamu-ja-iltapaivatoiminta/iltapaivatoiminta/

Seurakunnan aamu- ja iltapäivätoiminta tarjoaa lapselle kehittävän ympäristön  koulutetun henkilöstön ohjaamana. Kerhoissa leikitään, askarrellaan, pelataan ja liikutaan - lepoa ja välipalaa unohtamatta. Vanhemmilta on saatu kerhotoiminnasta kiittävää palautetta.