20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Kolmasluokkalaiset Engelin jalanjäljille

25.01.2021, 14:40
Lokakuussa koululaiset pääsevät tutustumaan kaupungin merkittävimpään kulttuurihistorialliseen nähtävyyteen.
Helsingin tuomiokirkko kuva Miia Tilli

Hyvä rehtori ja opettaja

Tarjoamme lokakuussa kaikille Helsingin 3-luokkalaisille maksuttoman Engelin jalanjäljissä -tapahtuman Helsingin Tuomiokirkossa. Esittelemme Helsingin tunnetuinta nähtävyyttä ja tutustutamme oppilaat kotikaupunkinsa historiaan ja nykypäivään. Tämä pieni video antaa hieman esimakua tulevasta esityksestä.

Tuo oppilaasi mukavaan ja opettavaan historiaseikkailuun Engelin jalanjäljille 25.-28.10.2021. Maanantaista torstaihin on kolme tapahtumaa / päivä.

Ilmoittaudu tapahtumaan tämän lomakkeen kautta viimeistään 1.10.2021.

Tapahtuman kesto on yksi oppitunti, ja se sopii kaikille uskontokunnasta riippumatta.

Seuraa tätä nettisivua. Tänne tulee lisää materiaalia, jota voi käyttää oppitunneilla: historiaa, geometriaa ja tietoa apostoleista.

Engelin jalanjäljille johdattaa Taika-Petteri, johon voi tutustua paremmin näillä sivuilla.

Mikäli haluat tietää lisää tapahtumasta, laita viesti Aila Mäkiselle tai Pauli Syrjölle.