25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute

Kallion seurakuntaneuvosto

17.08.2022, 15:42
‍Seurakuntaneuvosto koostuu seurakuntalaisista, jotka valitaan luottamustoimeensa seurakuntavaaleilla neljän vuoden välein.
Neuvosto_Kallionsrk_2019

Seurakuntaneuvosto on paikallisen seurakunnan toiminnasta vastaava hallintoelin. Se muun muassa valmistelee seurakunnan toiminta- ja taloussuunnitelman, vastaa sen toteutumisesta ja valitsee seurakunnan työntekijät kirkkoherraa lukuun ottamatta.

Nykyisen neuvoston toimintakausi ovat vuodet 2019–2022. Kallion seurakuntaneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Riikka Reina. Varapuheenjohtajana ja seurakuntaneuvoston kokousten puheenjohtajana Lauri Grünthal, sihteerinä viestintäpäällikkö Rebekka Naatus.

Valokuvassa (vuodelta 2019) vasemmalta takarivistä alkaen: Vilma Saarinen, Kaisu Ahtola, Olli Salmenranta (muuttanut alueelta), Lauri Grünthal, Kari Kurka, Risto Rantakari, Pia Pihlaja, Anna-Liisa Hyvönen, toinen rivi takaa vasemmalta alkaen: Mio Kivelä, Sini Terävä, Taija Ståhlberg, Leena Niinivaara, Meri Mononen-Matias, Soile Kari (varajäsen), eturivissä vasemmalta alkaen: Johanna Hautakorpi, Riikka Reina ja Riitta Asikanius (yhteinen kirkkovaltuusto ja yhteisen kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja).

Syyskauden 2022 kokouspäivät:

ti 23.8. Alppilan kirkko