20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Aikuisten nuortenillat

14.09.2018, 16:05
Aikuisille nuorteniltamaisia iltoja henkevien ja hengellisten teemojen eli elämän ympärillä. Ohjelmallinen osuus ja iltahartaus. Turvallinen tila kaikille.

Aikuisten nuortenillat alkavat nyt myös Paavalin seurakunnassa! Illat järjestetään Paavalinkirkolla (Sammatintie 5) nuortentilassa parittomilla viikoilla alkaen 27.9.2018. Luvassa on yhteistä ohjelmaa, kahvinjuontia, hartautta sekä tietenkin hyvää seuraa!

Ovet aukeavat klo 18.30, jolloin tarjolla on kahvia, ohjelmaa aloittelemme klo 19. Ilta päättyy hartauteen, joka alkaa n.klo 20.45. Yhteisen ohjelman lisäksi illan aikana voi pelailla biljardia tai lautapelejä, lauleskella ja nauttia mukavasta yhdessäolosta.

HUOM! Paavalin seurakunnan syysesitteeseen oli lipsahtanut väärät viikot, Paavalinkirkolla illat ovat parittomilla viikoilla, Töölön Kerhiksellä parillisilla! Pahoittelemme virhettä ja lupaamme parantaa sekä tapamme että oikolukuamme!

Lisätietoja illoista voit kysellä Hannulta, hannu.makilampi@evl.fi tai 050 3644 657. Tykkää Aikuisten nuortenillasta Facebookissa saadaksesi ajankohtaisinta tietoa, sivu löytyy tästä klikkaamalla.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!