23.04. Onneksi olkoon: Jyrki, Yrjö, Jyri, Jori, Jiri, Yrjänä | Palaute
Alppilan kirkko

Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin seminaaripäivä naisille

11.09.2017, 10:04 /  päivitetty 18.09.2017, 14:05

Kallion kirkossa ja Kallion ja Paavalin seurakuntien alueella järjestetään lauantaina 30.9. naisten kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin keskittyvä konferenssi Puhkea kukkaan. Konferenssissa ovat mukana muun muassa piispa Irja Askola, Eva Biaudet, World Vision lähettiläs Piritta Hagman, Voice of Finland -laulajat Sini Ikävalko ja Maria Höglund, Anna-Mari Kaskinen sekä HowManyMothers -kuoro.

Kaikille avoin seminaaripäivä pitää sisällään kattavan valikoiman maksuttomia seminaareja erilaisista naisen hyvinvointiin liittyvistä aiheista kuten itsetuntemus, johtaminen, huijarisyndrooma, työelämä, vaikeiden elämäntilanteiden käsitteleminen, parisuhde, kutsumus sekä vaikeuksissa elävien naisten auttaminen.

Eva Biaudet tulee puhumaan Ihmiskauppa-teemasta. Valita voi myös tanssia esimerkiksi Gospel-lattareiden tahdissa tai vaikka hauskanpidon improteatteri-pajassa. VAAKAKAPINA-ohjelman psykologi Satu Lähteenkorva pitää luennon aamupäivällä aiheena “Riittävä ja Rakas".

Konferenssipäivän ainoassa maksullisessa tilaisuudessa Hyväntekeväisyys-iltajuhlassa pureudutaan naisen elämän iloihin ja suruihin musiikin, Ester ja minä -näytelmän sekä haastattelujen kautta. Iltajuhla huipentuu messuun, jonka musiikki koostuu Juha Tapion lauluista.

Konferenssin yhteydessä esitetään myös upeaa Sisäinen Linna -tanssiteatteriesitystä Avilan Teresasta Paavalinkirkossa.

Puhkea kukkaan haluaa korostaa ja juhlia jokaisen naisen ainutlaatuisuutta. Konferenssin tarkoituksena on edistää naisten kokonaisvaltaista hyvinvointia.

Lue lisää nettisivuilta class=" "
target="_blank">www.puhkeakukkaan.fi

Yhteystiedot: info@puhkeakukkaan, elina.koivisto@evl.fi, p. 050 3221 738