19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Lasten ja perheiden toiminta Paavalissa

Paavalin seurakunta

18.04.2024, 14:28
Tarjoamme lapselle innostavaa ja turvallista tekemistä ja aikuiselle samassa elämäntilanteessa olevan seuraa ja hengähdyshetkiä arkeen.
Iloinen tunnelma, lapsia ja vanhempia kirkossa.

Ajankohtaista

Kalasataman perheaamu ma 22.4. klo 9.30-11. Kerhotila Sintti, Kalasatamankatu 20. Lapsille leikkiseuraa ja leikkitilaa. Tarjolla kahvia/teetä. Tervetuloa viettämään rentoa aamua!

Iltaperhekerho ma 22.4. klo 17-19 Paavalinkirkolla. Ohjelmassa muskarituokiot. Kahvia ja pientä syötävää klo 18.30 saakka. Tervetuloa leikkimään ja hengähtämään! Kokoontuminen alasalissa

Iltaruoka keskiviikkoisin klo 16.30-18 Vegaaninen keitto 1€/annos. Sisältää leivän, juoman ja teen tai kahvin. Kauden viimeinen iltaruoka on 24.4.

Pyhää ja peuhua- lastenkerho keskiviikkoisin klo 17.30-18.30. KEVÄTKAUDEN KOKOONTUMISET OVAT PÄÄTTYNEET.

Perhekahvila Paavalinkirkolla to klo 9-11, seuraava kokoontuminen 25.4. Tervetuloa!

Vallilan perheaamu klo 10-11 Perhetalo Sahramissa, Kangasalantie 11. Järjestää Paavalin srk, yhteistyössä Perhetalo Sahramin kanssa. Perheaamu kokoontuu 19.4.

Suloista urkumusiikkia vauvoille Paavalinkirkossa ke 24.4. klo 10-10.30. Tule nauttimaan lempeistä urkujen sävelistä vauvan kanssa. Voit oleilla kirkossa kiireettä vauvantahtisesti. Tarjolla kahvia ja kirkko on avoinna klo 11 saakka. Tilaisuus on maksuton.

Viikkotoiminta Paavalissa kevät 2024

Ryhmien kokoontumiset Paavalinkirkolla.

MUSKARIT 0-3- vuotiaille maanantaisin ja torstaisin. Muskarisivulle pääset TÄSTÄ. Voit tiedustella vapaita paikkoja: tuija.heinonen@evl.fi

UUSI! ILTAPERHEKERHO maanantaisin klo 17-19. Leikkiä, leikkiseuraa ja tarjolla pientä syötävää klo 18.30 saakka. Lapset vanhempien seurassa. Ei ennakkoilm. Tervetuloa! Seuraava iltaperhekerho 22.4. Ohjelmassa muskarituokiot.

PERHEKAHVILA torstaisin klo 9-11. Kokoontumiset Paavalinkirkolla. Lapsille leikkitilaa ja -seuraa. Mukavaa ja rentoa yhdessäoloa, tule silloin kun sinulle sopii. Ei ennakkoilmoittautumista. Maksuton.

VALLILAN PERHEAAMU pe klo 10-11 Perhetalo Sahramissa, Kangasalantie 11. Järj. Perhetalo Sahrami ja Paavalin srk. Tule yhdessä lapsesi kanssa. Vaihtuvia teemoja; leikkiä, lauluja, loruja, liikuntaa. Kivaa tekemistä arkeen, tule silloin kun sinulle sopii. Avoin ja maksuton. Seuraava kerta 19.4.Tervetuloa!

KALASATAMAN PERHEAAMU ma klo 9.30-11 asukaskerhotila Sintissä (Kalasatamankatu 20). Kaikille avoin perheaamu, jossa voit kohdata muita vanhempia kahvikupposen äärellä. Lapsille leikkitilaa. Järj. Paavalin seurakunta yhdessä Kallion seurakunnan kanssa. Seuraava perheaamu 22.4. ja kauden viimeinen kerta on 29.4.

SYLIVAUVAT tiistaisin klo 9.30-11. Ryhmä ensimmäisen lapsen saaneiden äideille ja heidän vauvoilleen. Vertaistukea ja -seuraa, iloa arkeen. Ryhmää ohjaavat seurakunnan varhaiskasvatuksen työntekijät ja se kokoontuu 7 kertaa. Seuraava ryhmä aloittaa syyskaudella 2024 ja siihen ilmoittaudutaan ennakkoon: tuija.heinonen@evl.fi

PÄIVITETTYJÄ TIETOJA TOIMINNASTAMME:

Löydät meidät Paavalin seurakunnan lapset ja perheet Facebook-sivulta.